Поурочний план — логічна схема побудови уроку (не обов'язково план уроку писати як конспект викладання нового матеріалу).
План повинен демонструвати методи, форми, прийоми роботи з класом, спрямовані на досягнення мети.
Чітко вказати форми і методи індивідуальної роботи з сильними і невстигаючими учнями.
Особливу увагу при плануванні треба приділяти самостійній роботі учнів на уроці, самостійному пошуку знань (наше завдання не наповнювати учнів знаннями, а викликати інтерес до знань, навчити здобувати ці знання, творчо мислити).
Повинні бути сформульовані питання, які пропонуються учням на різних етапах роботи на уроці.
Поурочні плани повинні передбачати всі елементи структури обраного типу уроку (урок засвоєння нових знань;урок формувань умінь та навичок; урок засвоєння умінь та навичок; урок узагальнення і систематизації знань; урок перевірки знань, навичок і умінь; комбінований урок).
Поурочні плани повинні бути охайно оформлені. Зошити слід обов'язково підписувати (предмет, клас, рік, учитель). Бажано щоб були поля, а після поурочного плану — вільне місце, де можна робити примітки, зауваження по ходу уроку.