Меню сайту






 




Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року)

Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

       Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

     Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з біології

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з економіки

Критерії навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови

Критерії навчальних досягнень учнів з літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури




МО вчителів і вихователів початкових класів | Чернівецький обласний  навчально-реабілітаційний центр № 1


План роботи МО вчителів початкових класів на 2022-2023 н.р.




 



Категорія:Навчання / Методична робота / МО класних керівників | Переглядів: 279 | Додав: Iryna_Bondarenko | Дата: |


Освіта в умовах воєнного стану | Освітній омбудсмен України




РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ: ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ




 




 




МО вчителів початкових класів.Методичне об’єднання вчителів початкових класів ставить такі основні завдання на 2022- 2023 навчальний рік:



  1. Підвищуючи науково-методичну підготовку, удосконалюючи педагогічну майстерність, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, тісніше пов’язувати вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства.
  2. Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.
  3. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
  4. Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до юної особистості, інтерактивного здобування знань.
  5. Проводити систематично індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
  6. Створити банк даних обдарованих учнів.
  7. Сприяти виробленню в учнів правильного каліграфічного письма.
  8. Поповнювати „банк ідей” педагогічної творчості вчителів.
  9. Всебічно розвивати юну особистість.
  10. Розкривати творчі здібності учнів початкових класів.
  11. Проводити предметні тижні, шкільні олімпіади з математики, рідної мови.





Презентація "Розклад уроків НУШ для початкових класів" | Презентація. НУШ




Наша адреса
Кіровоградська область
смт. Добровеличківка 27000
вул. Європейська,135
тел.: 5-20-23

e-mаil:nvk_2@ukr.net
Пошук
Гаряча лінія!!!
Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства
Друзі сайту

Copyright Добровеличківський ліцей "Лідер" ; © 2024 | Розробник та дизайн -=MAG=-