ТИЖДЕНЬ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ПІД ГАСЛОМ «Найбільше багатство – здоров’я»
В рамках Тижня «Найбільше багатство – здоров’я» та з метоюдати учням корисні поради щодо збереження й зміцнення здоров’я, учити цінувати власне життя та здоров’я, розвивати логічне та творче мислення, комунікативні навички, уміння долати труднощі, вміння працювати в команді, виховувати розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя та здоров’я, був проведений гра-квест «Наше здоров’я» для учнів 7 класу.
Використовуючи класні кабінети, коридор школи та різноманітну наочність, інформаційну дошку і роздатковий матеріал, учасники пройшли вісім станцій: «»Зелена аптека», «Код здоров’я», «Золоті правила», «Піраміда здоров’я», «Світовий спорт», «Жива природа», «Літери здоров’я» (англійською) та станція «Пам'ять» .
Група учасників від ведучого отримала інструктаж та путівник, в якому фіксувала :
1) назву станції;
2) результати виконаного завдання.
Кожне завдання знаходилось на інформаційних носіях школи та у помічників ведучого , які перевіряли правильність виконаного завдання і лише в разі його вірності вказували на наступне завдання.
На кожній другій станції команда при вірно виконаному завданні отримувала не лише назву наступної станції, а і конверт із частинкою ключового завдання.
Кожні два завдання виконувала нова підгрупка учнів, якій передавалась естафета попередньою, і приносили отриманий конверт.
Ключовим завданням стало створення плакату «Здорове харчування» за допомогою матеріалів, що містились в отриманих конвертах.
Після проходження квесту учасники поділились думками про те, що їм найбільше сподобалось, що запам’яталось, що цей квест може дати дітям.
Тематична лінійка «Бути здоровим – модно»
Мета:сформувати уявлення про довготривале життя та способи його підтримання; ознайомити з М.М.Амосовим, взірцем людського довголіття; розвивати прагнення турбуватись про свій організм; виховувати бажання бути красивою людиною.
Флешмоб «Серце життя» - (Healthylifestyle): Дві команди складають вислів про здоров’я українською та англійською мовами.
Кінолекторій «Як дорослішає дівчинка» організований та проведений педагогом-організатором та медичною сестрою для учениць 7-8 класів з метою сформувати уявлення про репродуктивне здоров’я та статеве дозрівання дівчат.
ТРЕНІНГ «Лихослів’я та здоров’я»
Підготовлений та проведений психологом для учнів 8 класу з метою профілактики та корекції лихослів’я в учнівському середовищі; розвитку розуміння взаємодії настрою та здоров’я людини; удосконалення вміння керувати власними емоціями, контролювати гнів, поважати почуття інших.
Переглядаючи відеоролики про досліди впливу лихого людського слова на воду, рослини, діти вели дискусію про вплив власного лихослів’я на оточуючих та самого себе . Стали учасниками життєвих ситуацій, коли людина розуміє, що їй говорять неправду.
Виставка кращих робіт, серед учнів 3 – 5 класів, художньої майстерні «Країна здоров’я».
Мета:висвітлення через образотворче мистецтво здорового способу життя, опираючись на власний досвід.
Дошка інформації, запитань та відповідей.
Мета: привернення дитячої уваги до цікавих фактів про здоровий спосіб життя; використання матеріалів як перевірка знань про здоров’я людини.
Вікторина «Що я знаю про здоровий спосіб життя?» для учнів 5-6 класів.
Мета: визначити обізнаність учнів про хвороби, що передаються повітряно-крапельним шляхом, тютюнопаління, алкогольна залежність, наркозалежність.
В процесі вікторини учні по-черзі доповнювали прислів’я, змагались на кращого шифрувальника, намагались сказати «НІ» у провокаційних ситуаціях, давали відповіді на питання, використовуючи лише два слова: «так» і «ні». А заключним етапом вікторини стало створення по групам пам’ятки «Як сказати «НІ».