Засідання №1. Основні завдання вивчення дисциплін природничо–математичного циклу та шляхи їх реалізації.
Зміст засідання
Термін
Відповідальний
1
Аналіз роботи МО за 2015-2016 н.р. та завдання МО на 2016-2017 н.р.
Серпень
Бондаренко І.В.
2
Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2016-2017 н.р.
Всі члени
3
Основні завдання вивчення предметів природничо–математичного циклу та шляхи їх реалізації у 2016-2017 н.р.
Бондаренко І.В.
4
Ознайомлення з нормативними документами, які регулюють навчання предметів природничо–математичного циклу в 2016-2017 н.р.
Куліш Г.І.
5
Вивчення програм і пояснювальних записок до них
Всі члени
6
Затвердження завдань на І етап Всеукраїнських олімпіад з математики, хімії, біології, географії, інформатики та економіки.
Всі члени
7
Обговорення і затвердження календарних планів вчителів МО
Всі члени
8
Інформація про атестацію вчителів методоб’єднання у 2016-2017 н.р.
Куліш Г.І.
9
Результати діагностування членів МО
Бондаренко І.В.
Робота між засіданнями
1.Пошук дидактичного матеріалу. 2.Підготовкаучнів до предметних олімпіад. 3.Вивчення методичної літератури. 4. Збір інформації для блогу вчителів природничо-математичного циклу.
Засідання №2. Формування пізнавального інтересу учнів на уроках природничо-математичного циклу та в позаурочний час, як один із шляхів подолання неуспішності.
Зміст засідання
Термін
Відповідальний
1
Доповідь. Засоби активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики
Жовтень -Листопад
Шинкарук М.Ф.
2
Доповідь. Сучасний інструментарій вчителя
Бондаренко І.В.
3
Про підсумки участі учнів школи у І турі предметних олімпіад. Обговорення складу шкільних команд.
БондаренкоІ.В.
4
Організація і проведення тижнів наук
Всі члени
5
Використання ресурсів Інтернет (інформаційних порталів для вчителів) для вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду
Поліщук Л.В.
6
Урок географії у 7 класі
Івахно О.А.
Робота між засіданнями. 1.Підготовка учнів до районних олімпіад. 2.Обговорення планів проведення тижнів математики, фізики, інформатики, хімії та біології. 3. Наповнення блогу ШМО. Засідання №3. Методичні проблеми впровадження комп’ютерних технологій у процес вивчення дисциплін природничо–математичнго циклу.
Зміст засідання
Термін
Відповідальний
1
Про підсумки участі учнів школи у ІІ турі предметних олімпіад
Січень-Лютий
Шинкарук М.Ф.
2
Доповідь. Інтерактивні технології навчання на уроках біології
Виштикайло Л.М.
3
Використання комп’ютерних технологій на уроках математики
Бондаренко Д.С.
4
Презентація досвіду вчителів, що атестуються
Панченко О.І.
5
Урок математики у 9 класі
Панченко О.І.
6
Ознайомлення з нормативно-правовою базою щодо проведення ДПА та ЗНО. Організація та проведення консультацій до ДПА та ЗНО. Підготовка куточків ДПА.
Куліш Г.І.
Робота між засіданнями. 1.Взаємо відвідування уроків та їх обговорення. 2.Відвідання уроків вчителів, що атестуються. 3.Обговорення матеріалів до зовнішнього незалежного оцінювання.
Засідання №4. Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.
Зміст засідання
Термін
Відповідальний
1
Формування в учнів предметних компетенцій шляхом використання інноваційних педагогічних технологій на уроках географії
Березень-Квітень
Івахно О.А.
2
Реалізація змісту шкільної освіти в умовах впровадження її нових стандартів. Організація роботи зі здібними та обдарованими дітьми.
Виштикайло Л.М.
3
Аналіз проведення тижнів наук
Бондаренко І.В.
4
Методика організації системного повторення вивченого матеріалу з метою підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо-математичного циклу.
Куліш Г.І.
5
Урок математики
Шинкарук М.Ф.
Робота між засіданнями. 1.Обговорення матеріалів державної підсумкової атестації. 2.Проведення консультацій. 3.Планування ШМО на наступний рік.
Засідання №5. Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.
Зміст засідання
Термін
Відповідальний
1
Результати роботи МО в 2016/2017 н.р.
Травень
Бондаренко І.В.
2
“Педагогічна скарбниця”. (Творчий звіт членів МО по роботі над методичною проблемою)
Всі члени
3
Вивчення результатів навчальних досягнень учнів 5-11 класів на кінець навчального року
Всі члени
4
Панорама методичних ідей (обговорення пропозицій стосовно планування роботи на наступний рік)