Головною метою методичної роботи МО вчителів природничо-математичного циклу є не лише надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності, а й активізація творчого потенціалу кожного вчителя. Для досягнення цієї мети визначено такі завдання МО: - впровадження нового Державного освітнього стандарту в середній базовій освіті; - психолого-педагогічний та науково-методичний супровід освітніх запитів педагогів; - продовження впровадження інноваційних, інформаційних технологій; - створення умов для розвитку обдарованої учнівської молоді; - виявлення, вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду; - організацію та проведення творчих інтелектуальних змагань, конкурсів для учнів та вчителів; - сприяння оптимізації умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти; - створення умов для об'єднання зусиль педагогічних працівників закладів освіти, сім'ї та громадськості в забезпеченні особистісного зростання кожної дитини та максимальної адаптації в соціумі; - використовувати можливості соціокультурного простору, як системи зв’язків та відносин школи, батьків, закладів культури, охорони здоров'я, позашкільних закладів, громадських організацій; - сприяння оптимізації умов для здійснення профільного навчання старшої школи; - удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми шляхом всебічного розвитку особистості з максимальним врахуванням її здібностей та обдаровань, активне залучення школярів до науково-дослідницької та пошукової діяльності; - проведення систематичних моніторингових досліджень, спрямованих на виявлення якісних показників навчальних досягнень; Система освіти методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу спирається на такі головні напрями:
Підвищення науково-теоретичної підготовки учителів МО.
Удосконалення методичної підготовки:
опрацювання нових навчальних програм з предметів та підручників;
підвищення якості навчально-виховного процесу;
організація позакласної роботи з предметів;
організація самоосвіти вчителів МО;
організація систематичного курсового підвищення кваліфікації вчителів.