Існує стереотип: що школа – це підготовка до життя. Та в нашій школі з цим не згодні, бо школа – це і є саме життя, причому, одна з найяскравіших його сторінок. Щоденно ми намагаємось заповнити шкільний простір соціально-корисними справами, духовним багатством і позитивними емоційними враженнями. Найголовніший день у школі – День Самоврядування. Продовжуючи цю гарну шкільну традицію учителі, перш за все, керуються бажанням допомогти дітям відчути свою значимість, навчити наполегливості в реалізації своїх планів, залучаючи на допомогу усі свої сили, об’єднуючись з іншими людьми, озброїти їх необхідними практичними вміннями і навичками, які вони зможуть використати у
дорослому житті. День самоврядування формує в дітях: - самостійність прийняття управлінського рішення; - відповідальність за прийняте рішення та його вплив на оточуючих; - спрямування до розкриття і реалізації своїх потенційних можливостей; - відчуття взаємозв’язку учень-клас; - шанування та повагу до праці вчителя. І цього року, як завжди учні заздалегідь готувалися до проведення такого важливого дня: - для сприяння підвищенню ролі шкільного самоврядування залучилися найбільш авторитетні лідери учнівського колективу; - серед учнів обралися ті, хто буде виконувати обов’язки вчителів - предметників, класних керівників - спільно з вчителями були написані конспекти уроків, підібраний наочний матеріал, обралася форма проведення уроку Обов’язки директора школи виконувала голова ШДА «Всесвіт» Ревенко Олександра. Напередодні, вона, як новопризначений директор ознайомила учнів, своїх колег з посадовими обов’язками, закріпила за класами, затвердила розклад цього дня. Заключним етапом підготовки стала лінійка передачі учительських повноважень. І ось настав цей день, собливістю якого є ще й те, що вчительському колективу теж не прходиться нудьгувати, бо всі вчителі стають учнями 12 класу, та ще й мають особливі завдання. А для нового учительського складу робота просто закипіла: уроки, лінійка, вручення дипломів Всеукраїнського конкурсу "Колосок", знову уроки і, наостанок, спільна педагогічно-учнівська рада по підведенню підсумків. Аналізували події дня всі: і учні, і учні-вчителі і самі вчителі. Кожен мав можливість вказати на недоліки і відмітити успіхи. В результаті всі прийшли до висновку, що День самоврядування був гарним, а головне – результативним!